U vaghjimu hè ghjuntu, u connettore Yilian assiste à a mostra di l'elettricità transfruntiera di China (Shenzhen) u 16 à u 18 di settembre di u 2021. Risultati di a prima Mostra di e-commerce transfrontaliero di China (Shenzhen) (CCBEC) tenuta da u 16 à u 18 di settembre di u 2021. Brillante, micca solu vintu a participazione attiva è u sustegnu di i partenarii, espositori è visitatori, ma ancu assai elogiatu da tutti i partiti, cunfirmendu l'enorme putenziale di sviluppu di u cummerciu elettronicu transfruntier di a Cina è a forza cumpleta di a mostra.
Forti venti di l'affari sò pronti à soffià in Shenzhen, cum'è circa 1,600 fornitori di qualità, piattaforme di e-commerce transfrontalieri è fornitori di servizii si riuniscenu à a China (Shenzhen) Cross-border E-commerce Fair - Spring Edition in Shenzhen World Exhibition & Convention Center. in Bao'an District per mostrà i so ultimi prudutti è servizii.
Fusione cù l'edizione di autunnu 2022 posposta, a fiera di primavera di quist'annu, chì hè stata aperta ieri è duverà dumane, permette à l'attori di l'industria di cuncentrazione di e so risorse sottu un tettu è di prufittà di a dumanda ripresa.
A fiera aspetta più di 100 000 visitatori da tuttu u paese per mantene l'ultimi prudutti è fà attività di sourcing in quattru sale in 80 000 metri quadrati di spaziu di mostra.
U primu ghjornu di a fiera, i saloni d'esibizioni eranu dighjà affullati di folla è attravanu assai visitatori stranieri.
"A fiera hè bona.Ci sò parechji prudutti novi chì cercemu ", un naziunale pakistane identificatu cum'è Shams hà dettu ieri à Shenzhen Daily.
Shams travaglia per una sucietà cummerciale in Shenzhen, chì furnisce i prudutti di cunsumu cum'è i prudutti elettronichi è l'articuli di casa per i clienti in u Regnu Unitu, i Stati Uniti, l'India, l'Australia è a Germania.
"Hè a più grande fiera ch'e aghju vistu o a più grande fiera ch'e aghju statu.Cina pò dà tuttu ciò chì vulete.Hè ciò chì mi passa per a testa.Chiudi l'ochji è sognu di qualcosa, pudete truvà ", disse un Scotsman, chì si identificava cum'è Thomas.Hà aghjustatu chì tutti i venditori eranu assai entusiastici.
Bai Xueyan, un rappresentante di vendita di Patent International Logistics (Shenzhen) Co. Ltd., hà dettu ch'ella era sopraffatta da e dumande d'infurmazioni.A cumpagnia di logistica cù a sede di Shenzhen furnisce principarmenti servizii di trasportu internaziunale è di spedizione di merci.
"U primu ghjornu di a fiera, avemu ricevutu assai clienti potenziali.Questu hè un bonu principiu per l'annu ", disse Bai.
"Aghju nutatu chì parechje imprese impegnate in servizii di magazzinu d'oltremare sò ghjunte à a fiera.Avemu avutu à circà elli, ma avà sò ghjunti à noi ", disse Du Xiaowei, CEO di Shenzhen Fudeyuan Digital Technology Co. Ltd.
Sicondu Du, una catena industriale cumpleta s'hè furmatu in Shenzhen grazia à u sustegnu di u guvernu, è i vantaghji di a cità in a logistica è i sforzi in l'incubazione di l'imprese transfrontaliere di e-commerce.
Alcuni di l'espositori chjave includenu piattaforme di e-commerce cum'è Amazon, ebay, Alibaba.com, Lazada, Tmall & Taobao Overseas, AliExpress, è fornitori di servizii transfrontieri cum'è Bank of China, Google è Standard Chartered Bank.
Sicondu l'Uffiziu di Cummerciu di a cità, u voluminu di e-commerce transfruntier di Shenzhen era previstu di più di 180 miliardi di yuan (26,1 miliardi di $ US) in 2021, un aumentu di circa 130 miliardi di yuan cumparatu cù 2020. Intantu, Shenzhen hè casa di quattru. basi di dimostrazione naziunali di e-commerce.
Allora u spettaculu hè assai utile per a nostra industria di connettori è lasciamu più cunfidenza cù u nostru pruduttu.
Tempu di post: 27-mar-2023